dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Hynčica, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:01Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:01Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30404
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. Integrace marketingové komunikace je realizována podle čtyřstupňového modelu od autorů Kitchena a Schulze. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci mar-ketingového výzkumu a doprovodných analýz, například: SWOT, PESTLE, Porterova ana-lýza pěti sil. Analytická část poskytuje vhled do současné situace ve společnosti BITO, tedy její současnou marketingovou komunikaci a její celkové postavení na trhu skladovací techniky v České republice. Projektová část obsahuje návrh integrace marketingové komu-nikace s ohledem na teorii integrace uvedené v teoretické části. |
|
dc.format |
119 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Integrated Marketing Communication at BITO Storage Technology s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the integrated marketing communications and its subsequent applica-tion in the company of BITO storage technology s.r.o. The integration of marketing communication is realized by a four-level model, written from Kitchen and Schulz. The theoretical part includes a literature review on the topic, including documents necessary for the implementation of marketing research and accompanying analysis, for example: SWOT, PESTLE, Porter's five forces analysis. Analytical section provides insight into the current situation of BITO company, thus its current marketing communication and its overall market position in storage technology branch in the Czech Republic. The project includes a proposal for the integration of marketing communication with regard to the theory of integration in the theoretical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36813
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|