Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.
Autor: Hynčica, Martin
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. Integrace marketingové komunikace je realizována podle čtyřstupňového modelu od autorů Kitchena a Schulze. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci mar-ketingového výzkumu a doprovodných analýz, například: SWOT, PESTLE, Porterova ana-lýza pěti sil. Analytická část poskytuje vhled do současné situace ve společnosti BITO, tedy její současnou marketingovou komunikaci a její celkové postavení na trhu skladovací techniky v České republice. Projektová část obsahuje návrh integrace marketingové komu-nikace s ohledem na teorii integrace uvedené v teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30404
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36813


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hynčica_2014_dp.pdf 2.974Mb PDF Zobrazit/otevřít
hynčica_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hynčica_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet