Marketingové komunikace projektů města Fulnek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vahalíková, Elena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30390
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o tématu marketingových komunikací městských projektů. Ve své teoretické části se zabývá jak marketingem v oblasti řízení měst a obcí a marketingovými komunikacemi měst, tak i možnostmi financování městských projektů a jejich publicitou. Teoretickou část uzavírá metodologie šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na realizované projekty města Fulnek a jejich marketingové komunikace směrem ke svým občanům. Sekundární analýzou mediálních výstupů projektů a výzkumem veřejného mínění nalezneme odpovědi na výzkumné otázky a vymezíme doporučení. |
|
dc.format |
97 s. (122 003 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
financování projektů
|
cs |
dc.subject |
marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication mix of cities and towns
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project financing
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace projektů města Fulnek |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Projects of the Town of Fulnek |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of marketing communications municipal projects. The theoretical part deals with both the marketing management of cities and municipalities and marketing communications towns, as well as possibilities of financing municipal projects and their publicity. The theoretical part concludes survey methodology, subsequently applied in the practical part. Are expressed objectives and research questions. The practical part focuses on projects implemented city Fulnek and marketing communication towards its citizens. Secondary analysis of media outlets projects and public opinion research to find answers to research questions and define recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36791
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account