Marketingové komunikace projektů města Fulnek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace projektů města Fulnek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vahalíková, Elena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30390
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o tématu marketingových komunikací městských projektů. Ve své teoretické části se zabývá jak marketingem v oblasti řízení měst a obcí a marketingovými komunikacemi měst, tak i možnostmi financování městských projektů a jejich publicitou. Teoretickou část uzavírá metodologie šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na realizované projekty města Fulnek a jejich marketingové komunikace směrem ke svým občanům. Sekundární analýzou mediálních výstupů projektů a výzkumem veřejného mínění nalezneme odpovědi na výzkumné otázky a vymezíme doporučení.
dc.format 97 s. (122 003 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject komunikační mix měst a obcí cs
dc.subject projekt cs
dc.subject financování projektů cs
dc.subject marketing of cities and towns en
dc.subject communication mix of cities and towns en
dc.subject project en
dc.subject project financing en
dc.title Marketingové komunikace projektů města Fulnek
dc.title.alternative Marketing Communications of the Projects of the Town of Fulnek
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of marketing communications municipal projects. The theoretical part deals with both the marketing management of cities and municipalities and marketing communications towns, as well as possibilities of financing municipal projects and their publicity. The theoretical part concludes survey methodology, subsequently applied in the practical part. Are expressed objectives and research questions. The practical part focuses on projects implemented city Fulnek and marketing communication towards its citizens. Secondary analysis of media outlets projects and public opinion research to find answers to research questions and define recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36791
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
vahalíková_2014_dp.pdf 3.345Mb PDF View/Open
vahalíková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
vahalíková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account