Marketingové komunikace projektů města Fulnek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace projektů města Fulnek |
Autor: |
Vahalíková, Elena
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o tématu marketingových komunikací městských projektů. Ve své teoretické části se zabývá jak marketingem v oblasti řízení měst a obcí a marketingovými komunikacemi měst, tak i možnostmi financování městských projektů a jejich publicitou. Teoretickou část uzavírá metodologie šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na realizované projekty města Fulnek a jejich marketingové komunikace směrem ke svým občanům. Sekundární analýzou mediálních výstupů projektů a výzkumem veřejného mínění nalezneme odpovědi na výzkumné otázky a vymezíme doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30390
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36791
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet