Povědomí a znalost značky Vodafone
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Rozsypal, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:56Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30384
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014. |
|
dc.format |
58 s. (89 481 zn.), 24 s. př. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
korporátní identita
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
firemní barvy
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
corporate colors
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Povědomí a znalost značky Vodafone |
|
dc.title.alternative |
Awareness and Knowledge of the Vodafone Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
In its theoretical part, the bachelor thesis provides a brief look at the history of advertising, the elementary rules and principles of corporate identity and design, including a section on brand and corporate colours. It also describes the marketing communication mix and principles and forms of market research. The theoretical part represents a basis for the practical part of the thesis, which is dedicated to mapping specific examples of the Vodafone brand and its use of marketing communication on television. The last chapters of the practical part are devoted to a survey titled "Awareness and knowledge of the Vodafone brand", with regard to Vodafone Christmas TV campaigns, evaluation and interpretation of data obtained from surveys in 2013 and 2014. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36785
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account