Povědomí a znalost značky Vodafone

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Povědomí a znalost značky Vodafone

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Povědomí a znalost značky Vodafone
Autor: Rozsypal, Jan
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30384
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36785


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozsypal_2014_dp.pdf 1.907Mb PDF Zobrazit/otevřít
rozsypal_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rozsypal_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet