Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Mosinger, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:55Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30380
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve formě reklamní kampaně. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci a reklamní aktivity značky Tesla Lighting a na základě provedených analýz navrhnout komplexní a účinnou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Práce se dělí na části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, výchozích pravidel a postupů v oblasti marketingové komunikace a reklamních aktivit, vyplývající z řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována rozboru současných aktivit značky v dané oblasti, jejich vyhodnocení, definování mikro a makroprostředí a analýze vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Následně obsahuje návrh komplexních aktivit v oblasti marketingové komunikace a samotný návrh reklamní kampaně. |
|
dc.format |
72 s. (104 664 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
ad campaign
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting |
|
dc.title.alternative |
Proposed Advertising Campaign for the Tesla Lighting Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with topic of marketing communication in case of ad campaign. Its goal is describe and evaluate current marketing communications and ad activities of brand Tesla Lighting and on the basis effected analysis draw up complex and effective marketing communicatoin and ad campaign. The thesis is divided into two parts theoretical and practical part. The theoretical part contains definitions of terms, rules and methods in marketing communication and ad activities from different literary sources. The practical part contains analysis of current activities of brand, their evaluation, define micro and macroenvironment and analysis of internal and external environment through SWOT analysis. Then is drew up proposal of complex activities in marketing communication and of ad campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36781
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account