Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting |
Autor: |
Mosinger, Tomáš
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve formě reklamní kampaně. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci a reklamní aktivity značky Tesla Lighting a na základě provedených analýz navrhnout komplexní a účinnou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Práce se dělí na části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, výchozích pravidel a postupů v oblasti marketingové komunikace a reklamních aktivit, vyplývající z řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována rozboru současných aktivit značky v dané oblasti, jejich vyhodnocení, definování mikro a makroprostředí a analýze vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Následně obsahuje návrh komplexních aktivit v oblasti marketingové komunikace a samotný návrh reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30380
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36781
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet