Značka v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Luljak, Petr
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30377
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prezentací tuzemských značek hudebních vydavatelství Supraphon a Universal Music v online prostředí. Teoretická část je zaměřena na historii a současnost internetu a jeho využití pro prezentaci a komunikaci včetně stručných obecných zásad pro tvorbu efektivních internetových stránek. Také je přiblížena minulost, současnost a principy sociálních sítí Facebook a YouTube. Dále se teoretická část zabývá spojením internetu a sociálních médií s hudebním průmyslem za účelem digitálního prodeje hudby. V praktické části jsou nejprve analyzovány internetové stránky a využití sociálních médií u obou uvedených značek. Dále jsou analyzovány příspěvky, které obě značky zveřejňují na sítích Facebook a YouTube, a vliv obsahu příspěvků na zájem uživatelů.
dc.format 79 s. (126 230 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject digitální prodej hudby cs
dc.subject internet en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.subject music industry en
dc.subject digital music sales en
dc.title Značka v online prostředí
dc.title.alternative Brand in Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes the presentation of domestic music publishing brands Supraphon and Universal Music in the online environment. The theoretical part focuses on the history and present of the Internet and its use for presentation and communication, including brief general principles for creating effective websites. It is also zoomed past, present and principles of social networking sites Facebook and YouTube. Furthermore, it deals with the merger of the Internet and social media with the music industry for the purpose of digital music sales. In the practical part there are first analyzed the websites and use of social media for both these brands. Furthermore there are analyzed the posts, that both brands publish on Facebook and YouTube, and the influence of the content of posts on the interest of users.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36777
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
luljak_2014_dp.pdf 1.920Mb PDF View/Open
luljak_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
luljak_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account