Značka v online prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Luljak, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30377
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prezentací tuzemských značek hudebních vydavatelství Supraphon a Universal Music v online prostředí. Teoretická část je zaměřena na historii a současnost internetu a jeho využití pro prezentaci a komunikaci včetně stručných obecných zásad pro tvorbu efektivních internetových stránek. Také je přiblížena minulost, současnost a principy sociálních sítí Facebook a YouTube. Dále se teoretická část zabývá spojením internetu a sociálních médií s hudebním průmyslem za účelem digitálního prodeje hudby. V praktické části jsou nejprve analyzovány internetové stránky a využití sociálních médií u obou uvedených značek. Dále jsou analyzovány příspěvky, které obě značky zveřejňují na sítích Facebook a YouTube, a vliv obsahu příspěvků na zájem uživatelů. |
|
dc.format |
79 s. (126 230 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
digitální prodej hudby
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
digital music sales
|
en |
dc.title |
Značka v online prostředí |
|
dc.title.alternative |
Brand in Online Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyzes the presentation of domestic music publishing brands Supraphon and Universal Music in the online environment. The theoretical part focuses on the history and present of the Internet and its use for presentation and communication, including brief general principles for creating effective websites. It is also zoomed past, present and principles of social networking sites Facebook and YouTube. Furthermore, it deals with the merger of the Internet and social media with the music industry for the purpose of digital music sales. In the practical part there are first analyzed the websites and use of social media for both these brands. Furthermore there are analyzed the posts, that both brands publish on Facebook and YouTube, and the influence of the content of posts on the interest of users. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36777
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account