Značka v online prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Značka v online prostředí |
Autor: |
Luljak, Petr
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prezentací tuzemských značek hudebních vydavatelství Supraphon a Universal Music v online prostředí. Teoretická část je zaměřena na historii a současnost internetu a jeho využití pro prezentaci a komunikaci včetně stručných obecných zásad pro tvorbu efektivních internetových stránek. Také je přiblížena minulost, současnost a principy sociálních sítí Facebook a YouTube. Dále se teoretická část zabývá spojením internetu a sociálních médií s hudebním průmyslem za účelem digitálního prodeje hudby. V praktické části jsou nejprve analyzovány internetové stránky a využití sociálních médií u obou uvedených značek. Dále jsou analyzovány příspěvky, které obě značky zveřejňují na sítích Facebook a YouTube, a vliv obsahu příspěvků na zájem uživatelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30377
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36777
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet