Značka v online prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka v online prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka v online prostředí
Autor: Luljak, Petr
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prezentací tuzemských značek hudebních vydavatelství Supraphon a Universal Music v online prostředí. Teoretická část je zaměřena na historii a současnost internetu a jeho využití pro prezentaci a komunikaci včetně stručných obecných zásad pro tvorbu efektivních internetových stránek. Také je přiblížena minulost, současnost a principy sociálních sítí Facebook a YouTube. Dále se teoretická část zabývá spojením internetu a sociálních médií s hudebním průmyslem za účelem digitálního prodeje hudby. V praktické části jsou nejprve analyzovány internetové stránky a využití sociálních médií u obou uvedených značek. Dále jsou analyzovány příspěvky, které obě značky zveřejňují na sítích Facebook a YouTube, a vliv obsahu příspěvků na zájem uživatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30377
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36777


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
luljak_2014_dp.pdf 1.920Mb PDF Zobrazit/otevřít
luljak_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
luljak_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet