Vliv sponzoringu na image České spořitelny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:53Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30372
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy či značky. Obecně se říká, že sponzoring je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá budovat povědomí a image dané firmy či značky. Bohužel v odborné literatuře jsem se s tímto tvrzením nesetkala. Hodně odborných publikací a knih není zaměřeno na samotný sponzoring, když už je někde zmíněný, tak ve formě definicí. Sponzoring je spíše praktická než teoretická záležitost. Je těžké zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy, jelikož neexistují relevantní parametry, které by jasně změřily výsledek. |
|
dc.format |
82 s (82 210 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sponzor
|
cs |
dc.subject |
event marketing - eventy
|
cs |
dc.subject |
značka brand
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vliv sponzoringu na image České spořitelny |
|
dc.title.alternative |
Impact of Sponsorship on the Image of Česká spořitelna |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to evaluate how sponsorship can affect the image of the company or brand. Generally it is said that sponsorship is one of the main factors that helps build awareness and image of a company or brand. Unfortunately, in the literature I have with this tvr-tion met. A lot of publications and books that focused on sponsorship itself when it's mentioned somewhere, and in the form definition. Sponsorship is a practical ra-ther than theoretical issues. It is difficult to assess how sponsorship can affect the image of the company, in the absence of relevant parameters that would clearly measured result. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36772
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account