Vliv sponzoringu na image České spořitelny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv sponzoringu na image České spořitelny |
Autor: |
Bartošová, Magdalena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy či značky. Obecně se říká, že sponzoring je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá budovat povědomí a image dané firmy či značky. Bohužel v odborné literatuře jsem se s tímto tvrzením nesetkala. Hodně odborných publikací a knih není zaměřeno na samotný sponzoring, když už je někde zmíněný, tak ve formě definicí. Sponzoring je spíše praktická než teoretická záležitost. Je těžké zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy, jelikož neexistují relevantní parametry, které by jasně změřily výsledek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30372
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36772
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet