Budování značky na sociálních sítích (Facebook)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky na sociálních sítích (Facebook)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kotásková, Ljuba
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:52Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:52Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30370
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda a jak hluboce značky využívají Facebook ve své aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy značka a značky v digitálním prostředí a sociální sítě se zaměřením na Facebook. Praktická část se věnuje srovnávací analýze vybraných Facebook profilů bankovního sektoru a dotazníkovému průzkumu, zaměřenému na vnímání aktivit vybraných bank uživateli sociální sítě Facebook.
dc.format 46 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject banka cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject bank en
dc.title Budování značky na sociálních sítích (Facebook)
dc.title.alternative Brand Building in Social Media (Facebook)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the theme of brand building within social media. Its main objective is to determine whether and how far brands use Facebook in their current marketing activites. In the theoretical part following terms are defined: brand, brand in online and social media, focused on Facebook. Practical part is dedicated to comparative analysis of selected Facebook pages from banking sector and a questionnaire survey focused on the perception of activities of selected banks from Facebook users.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36770
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kotásková_2014_dp.pdf 5.995Mb PDF View/Open
kotásková_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
kotásková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account