Budování značky na sociálních sítích (Facebook)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky na sociálních sítích (Facebook) |
Author: |
Kotásková, Ljuba
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda a jak hluboce značky využívají Facebook ve své aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy značka a značky v digitálním prostředí a sociální sítě se zaměřením na Facebook. Praktická část se věnuje srovnávací analýze vybraných Facebook profilů bankovního sektoru a dotazníkovému průzkumu, zaměřenému na vnímání aktivit vybraných bank uživateli sociální sítě Facebook. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30370
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
36770
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account