Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Jurásková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:52Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30369
|
|
dc.description.abstract |
Firemní noviny a časopisy jsou účinným nástrojem interní komunikace podniku téměř sto let. Jejich využívání lze chápat jako jeden z prostředků public relations, jejichž primárním cílem je ovlivňovat v pozitivním slova smyslu mínění veřejnosti. K vytváření vztahů mezi hutním podnikem a zaměstnanci sloužil ve Slezsku od roku 1949 Třinecký hutník, celozávodní "Časopis pracujících Třineckých železáren Velké říjnové socialistické revoluce, vy-znamenaných Řádem práce". Jeho úkolem bylo informovat pracovníky o dění v rozsáhlém závodě a pozitivně je motivovat k práci v duchu budovatelského socialismu. Časopis dnes vydávaný jako regionální noviny se v novodobé historii stal nástrojem komunikace akcionářů i vedení podniku se zaměstnanci i obyvateli regionu Těšínského Slezska. Tato práce se bude zabývat zkoumáním jednotlivých období z hlediska interní i externí komunikace. |
|
dc.format |
66 s. (74 093 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikové noviny
|
cs |
dc.subject |
region
|
cs |
dc.subject |
vývoj podniku
|
cs |
dc.subject |
factory newspaper
|
en |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
company development
|
en |
dc.title |
Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations |
|
dc.title.alternative |
The Třinecký hutník Corporate Newspaper. From Propaganda to Public Relations |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Company newspapers and magazines have been an effective tool of the internal company communication for decades. Their use might be regarded as the means of public relations whose main aim is the positive influence of the public opinion. Since 1949 the newspaper Třinecký hutník, "the factory magazine of the workers of Třinecké železárny VŘSR (Great October Socialist Revolution), honoured with Work Medal", helped to build the relation-ship between the metallurgical company and the emploees in Silesia. Its aim was to inform the workers on the factory activities and to motivate them to work in the spirit of con-structive socialism. The magazine, today issued as a regional newspaper, has become the the tool of communication between the shareholders and the company management, and the employees and inhabitants of Těšínské Slezsko region. The work deals with the research of particular periods in terms of internal and external communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36768
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account