Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations
Autor: Jurásková, Petra
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Firemní noviny a časopisy jsou účinným nástrojem interní komunikace podniku téměř sto let. Jejich využívání lze chápat jako jeden z prostředků public relations, jejichž primárním cílem je ovlivňovat v pozitivním slova smyslu mínění veřejnosti. K vytváření vztahů mezi hutním podnikem a zaměstnanci sloužil ve Slezsku od roku 1949 Třinecký hutník, celozávodní "Časopis pracujících Třineckých železáren Velké říjnové socialistické revoluce, vy-znamenaných Řádem práce". Jeho úkolem bylo informovat pracovníky o dění v rozsáhlém závodě a pozitivně je motivovat k práci v duchu budovatelského socialismu. Časopis dnes vydávaný jako regionální noviny se v novodobé historii stal nástrojem komunikace akcionářů i vedení podniku se zaměstnanci i obyvateli regionu Těšínského Slezska. Tato práce se bude zabývat zkoumáním jednotlivých období z hlediska interní i externí komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30369
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36768


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurásková_2014_dp.pdf 1.797Mb PDF Zobrazit/otevřít
jurásková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurásková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet