Vliv věrnostních programů na image firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Dobiášová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30356
|
|
dc.description.abstract |
Věrnostní programy jsou v současnosti velmi oblíbeným marketingovým nástrojem řady firem z nejrůznějších oblastí trhu. Umožňují jim dokonale poznat své zákazníky a tyto zna-losti aplikovat ve prospěch svého byznysu. Tato práce se snaží zjistit, nakolik zákaznické kluby fungují jako prostředky podpory prodeje a nakolik dokáží budovat mínění o značce v hlavách zákazníků. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky o souvisejících klí-čových pojmech jako je značka, image či firemní identita a popisuje fungování věrnostních programů jako takových. Dotkne se také situace na poli věrnostních klubů v České repub-lice. Ve výzkumné části pak vyhodnocuje vliv programu dm active & beauty na zákazníky dm drogerie markt a z výsledků vyvozuje doporučení. |
|
dc.format |
69 s. + 37 s. Příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
zákaznická věrnost
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
sales pro-motion
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Vliv věrnostních programů na image firem |
|
dc.title.alternative |
Influence of Loyalty Programmes on Corporate Image |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Loyalty programs are currently favorable marketing tools for many companies from various areas of the market. They enable a company to get to know their customers and utilize this knowledge for business growth. This work examines the extent to which the loyalty program works as a sales support tool and also how it can build brand awareness in cus-tomers' minds. The Theoretic part summarizes the basic findings about key terms such as brand, image or corporate identity and describes the mechanics of loyalty programs as such. It also covers the situation of loyalty programs in the Czech Republic. The Research part evaluates the influence of dm active & beauty program to dm drogerie customers and provides recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36753
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account