Vliv věrnostních programů na image firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv věrnostních programů na image firem |
Autor: |
Dobiášová, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Věrnostní programy jsou v současnosti velmi oblíbeným marketingovým nástrojem řady firem z nejrůznějších oblastí trhu. Umožňují jim dokonale poznat své zákazníky a tyto zna-losti aplikovat ve prospěch svého byznysu. Tato práce se snaží zjistit, nakolik zákaznické kluby fungují jako prostředky podpory prodeje a nakolik dokáží budovat mínění o značce v hlavách zákazníků. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky o souvisejících klí-čových pojmech jako je značka, image či firemní identita a popisuje fungování věrnostních programů jako takových. Dotkne se také situace na poli věrnostních klubů v České repub-lice. Ve výzkumné části pak vyhodnocuje vliv programu dm active & beauty na zákazníky dm drogerie markt a z výsledků vyvozuje doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30356
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36753
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet