dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Denková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:48Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30354
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových komunikací a novým médiím. Následuje analýza a vyhodnocení kampaně na sociální síti Facebook, v další části práce bude vyhodnocen dotazníkový průzkum preferencí návštěvníka facebookové stránky a zákazníka firemní prodejny. Cílem analýzy preferencí těchto dvou různých cílových skupin je zjistit, co ovlivňuje zákazníkovo chování v místě nákupu. Výsledky analýzy a doporučení z nich vyplývající shrnuje závěr práce. |
|
dc.format |
91 s. (79 356 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nové formy marketingových komunikací
|
cs |
dc.subject |
sociální síť Facebook
|
cs |
dc.subject |
analýza komunikace na Facebooku
|
cs |
dc.subject |
průzkum chování zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
new forms of marketing communications
|
en |
dc.subject |
social networking site Facebook
|
en |
dc.subject |
analysis of communication on Facebook
|
en |
dc.subject |
a survey of customer behaviour
|
en |
dc.title |
Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of the VÁHALA Company with Emphasis on New Forms of Marketing Communications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey. The practical part of the thesis is dedicated to innovative forms of marketing communication and new media. The analysis and an evaluation of the campaign on social network Facebook, The next section presents a questionnaire survey of visitor preferences on Facebook page and customer preferences in stores on the other side. The aim of the analysis is to determine factors which influence a customer's purchase behaviour. The conclusion summarizes the results of the analysis and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36751
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|