Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Autor: Denková, Barbora
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových komunikací a novým médiím. Následuje analýza a vyhodnocení kampaně na sociální síti Facebook, v další části práce bude vyhodnocen dotazníkový průzkum preferencí návštěvníka facebookové stránky a zákazníka firemní prodejny. Cílem analýzy preferencí těchto dvou různých cílových skupin je zjistit, co ovlivňuje zákazníkovo chování v místě nákupu. Výsledky analýzy a doporučení z nich vyplývající shrnuje závěr práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30354
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
denková_2014_dp.pdf 1.646Mb PDF Zobrazit/otevřít
denková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
denková_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet