Využitie vybraných interaktívnych statických a dynamických prvkov e-learningu vo výuke predmetu ICT v LMS MOODLE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využitie vybraných interaktívnych statických a dynamických prvkov e-learningu vo výuke predmetu ICT v LMS MOODLE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Zatloukal, Petr
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:31Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:31Z
dc.date.issued 2014-02-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30303
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na porovnání kvality a efektivity výuky, za použití vybraných statických a dynamických interaktivních prvků v elektronickém kurzu. Práce obsahuje vytvoření kompletního elektronického kurzu na LMS Moodle pro první ročník v předmětu ICT na SZŠ Hranice a SZŠ Přerov. Dále se práce zabývá výzkumem, který je proveden pomocí testů a dotazníku na dané téma. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda je výuka efektivnější při využití statických interaktivních prvků e-learningu, nebo při využití dynamických interaktivních prvků e-learningu. Za statické prvky jsou považovány prezentace, obrázky a schémata, za dynamický prvek je považován multimediální videoprůvodce. Teoretická část se zabývá informacemi o e-learningu a analýzou dostupných e-learningových prostředků.
dc.format 82 s. (89 788 znaků).
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-learning cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject test cs
dc.subject interaktivní prvky cs
dc.subject LMS Moodle cs
dc.subject e-learning en
dc.subject questionnaire en
dc.subject test en
dc.subject interactive elements en
dc.subject LMS Moodle en
dc.title Využitie vybraných interaktívnych statických a dynamických prvkov e-learningu vo výuke predmetu ICT v LMS MOODLE
dc.title.alternative The Use of Selected Interactive Static and Dynamic Elements of E-learning in the Tuition of the ICT Subject in a Moodle LMS
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Neumeister, Pavel
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with comparing the quality and effectiveness of teaching when using static and dynamic interactive elements. There is creating of electronic course on LMS Moodle for subject ICT at SZS Hranice and Prerov. Next part of thesis is dedicated to the research. The main goal of research is detection, with method is more efficient. As static interactive elements of e-learning are meant presentations, pictures and schemes. Dynamic interactive elements of e-learning represents video-guide. The theoretical part shows informations about e-learning and analysis of available e-learning resources.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 36675
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16
local.subject interaktivní výuka cs
local.subject interactive teaching en


Files in this item

Files Size Format View
zatloukal_2014_dp.zip 2.194Mb Unknown View/Open
zatloukal_2014_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word View/Open
zatloukal_2014_op.doc 282.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account