Využitie vybraných interaktívnych statických a dynamických prvkov e-learningu vo výuke predmetu ICT v LMS MOODLE
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Zatloukal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30303
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na porovnání kvality a efektivity výuky, za použití vybraných statických a dynamických interaktivních prvků v elektronickém kurzu. Práce obsahuje vytvoření kompletního elektronického kurzu na LMS Moodle pro první ročník v předmětu ICT na SZŠ Hranice a SZŠ Přerov. Dále se práce zabývá výzkumem, který je proveden pomocí testů a dotazníku na dané téma. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda je výuka efektivnější při využití statických interaktivních prvků e-learningu, nebo při využití dynamických interaktivních prvků e-learningu. Za statické prvky jsou považovány prezentace, obrázky a schémata, za dynamický prvek je považován multimediální videoprůvodce. Teoretická část se zabývá informacemi o e-learningu a analýzou dostupných e-learningových prostředků. |
|
dc.format |
82 s. (89 788 znaků). |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
test
|
cs |
dc.subject |
interaktivní prvky
|
cs |
dc.subject |
LMS Moodle
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
test
|
en |
dc.subject |
interactive elements
|
en |
dc.subject |
LMS Moodle
|
en |
dc.title |
Využitie vybraných interaktívnych statických a dynamických prvkov e-learningu vo výuke predmetu ICT v LMS MOODLE |
|
dc.title.alternative |
The Use of Selected Interactive Static and Dynamic Elements of E-learning in the Tuition of the ICT Subject in a Moodle LMS |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neumeister, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with comparing the quality and effectiveness of teaching when using static and dynamic interactive elements. There is creating of electronic course on LMS Moodle for subject ICT at SZS Hranice and Prerov. Next part of thesis is dedicated to the research. The main goal of research is detection, with method is more efficient. As static interactive elements of e-learning are meant presentations, pictures and schemes. Dynamic interactive elements of e-learning represents video-guide. The theoretical part shows informations about e-learning and analysis of available e-learning resources. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
36675
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
local.subject |
interaktivní výuka
|
cs |
local.subject |
interactive teaching
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account