dc.contributor.advisor |
Celá, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Mikulková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:32:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3008
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se budu zabývat konceptem a významem celoživotního učení v dnešní společnosti, zejména pak vzděláváním seniorů v programech univerzit třetího věku.V praktické části se pokusím zjistit, jaké faktory ovlivňují seniory při rozhodování o studiu na Univerzitě třetího věku ve Zlíně. Učiním tak provedením kvantitativního výzkumu, formou dotazníkového šetření. Mým záměrem je tedy odhalit limity či bariéry omezující dosažení výraznější participace seniorů na naplňování myšlenky celoživotního učení. |
cs |
dc.format |
57 s. 2 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
737255 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2009 |
|
dc.subject |
Koncept celoživotního učení
|
cs |
dc.subject |
univerzita třetího věku
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
dc.subject |
Concept of Lifelong learning
|
en |
dc.subject |
education of seniors
|
en |
dc.subject |
university of the third age
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující seniory při rozhodování o studiu na Univerzitě třetího věku |
cs |
dc.title.alternative |
Factors influence senior citizens deciding whether to study at University of the Third Age |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kročková, Štefánia |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I deal with meaning of lifelong learning in today society, especially education of seniors in programs Universities of the Third Age. The practical part tries which faktors afekt senior's deciding to study at University of the Third Age in Zlin. It was performed as quantitative research, data was collected by questionary. My intention is to show limits which restrict deep participation of seniors to impletion ideas lifelong learning. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6863
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|