Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Diachenko, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:15:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30020
|
|
dc.description.abstract |
Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské soutěže. Existuje několik světových společností, které na těchto trzích působí a které mají kontrolu nad většinou z trhu v důsledku jejich akvizičních činností. To je důvod, proč pro Roshen Corporation jako jednoho z největších výrobců cukrářských výrobků, je velmi důležité rozvíjet své podnikání dál. Cílem tohoto projektu je analyzovat specifika českého trhu cukrovinek z hlediska jeho atraktivity a ziskovosti pro zahraniční společnosti pro vstup na tento trh. Zaměřuje se také na vývoj marketingové strategie, včetně produktu, cenění, propagace a strategie umístění pro proniknutí na český trh sladkostí. |
|
dc.format |
112 p. (174 005 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
průmysl cukrovinek
|
cs |
dc.subject |
penetrační strategie
|
cs |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
confectionary industry
|
en |
dc.subject |
penetration strategy
|
en |
dc.title |
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The processes of internationalization and globalization which take place on a world scale make business environment more competitive than ever before. Therefore, if company wants to compete with international players on the domestic market, it should also expand its operations to the foreign markets and take an advantage of the economy of scale. Confectionary industry is one of the most concentrated markets in terms of competition. There are several global companies operating on it, which have a control over the most of the market due to theirs acquisition activities. That is why for Roshen Corporation being one of the biggest confectionary producers, it is crucial to develop its business farther. The aim of this project is to analyse specifics of the Czech confectionary market from a perspective of its attractiveness and profitability for a foreign company to entry. It also focuses on development of marketing strategy including product, pricing, promotional and placing strategies for penetration the Czech market of sweets. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
36324
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account