Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company |
Autor: |
Diachenko, Olga
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské soutěže. Existuje několik světových společností, které na těchto trzích působí a které mají kontrolu nad většinou z trhu v důsledku jejich akvizičních činností. To je důvod, proč pro Roshen Corporation jako jednoho z největších výrobců cukrářských výrobků, je velmi důležité rozvíjet své podnikání dál. Cílem tohoto projektu je analyzovat specifika českého trhu cukrovinek z hlediska jeho atraktivity a ziskovosti pro zahraniční společnosti pro vstup na tento trh. Zaměřuje se také na vývoj marketingové strategie, včetně produktu, cenění, propagace a strategie umístění pro proniknutí na český trh sladkostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30020
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36324
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet