Analýza marketingové komunikace podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Fibichrová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:40Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:40Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29464
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy. Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti. V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu. V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.title Analýza marketingové komunikace podniku
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the company. For these purposes the company chosen is Happy Mode engaged in the sale of clothing and accessories for women. The theoretical part deals with the essence of marketing, the importance of marketing communications and new trends in this area. In the practical part is an analysis of the current state of communication mix of the com-pany accompanied by the results of a survey. The following is a comparison of the com-pany with competition through benchmarking, which is then used for the SWOT analysis. In conclusion are identified parts for potential improvement based on the practical part and proposed specific recommendations for improving the effectiveness of marketing commu-nications.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35522
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
fibichrová_2014_dp.pdf 3.291Mb PDF View/Open
fibichrová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
fibichrová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account