Analýza marketingové komunikace podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace podniku |
Autor: |
Fibichrová, Lenka
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy. Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti. V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu. V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29464
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet