Analýza marketingové komunikace podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace podniku
Autor: Fibichrová, Lenka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy. Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti. V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu. V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29464
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fibichrová_2014_dp.pdf 3.291Mb PDF Zobrazit/otevřít
fibichrová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fibichrová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet