dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Halíčková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:03:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T20:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2936
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí. |
cs |
dc.format |
67 s., 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1917998 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
individuální přístup
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
propagační tiskoviny
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
trade fair
|
en |
dc.subject |
exposition
|
en |
dc.subject |
individualization
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
promotion ar-ticles
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.title |
Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín |
cs |
dc.title.alternative |
Trade fair as a implement of marketing communication in the company Dotex Nový Jičín Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Penn, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today's strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex Nový Jičín Ltd., preparation for international textile trade fair ITMA 2007 and also with my proposals for design of printed materials for this event. Futhermore, in this part are mentioned also recommendations for better utili-zation of participation in trade fairs, which can be conductive to drawing attention of not only clients, but also competitors. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6733
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|