Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín |
Author: |
Halíčková, Hana
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2936
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6733
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account