dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pavlišová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:46Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:46Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28953
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je zjistit současný stav vzdělávání mimořádně nadaných žáků formami akcelerace nebo segregace a ukázat, že tyto formy mají své místo ve školách, kde pomáhají učitelům a samotným žákům rozvinout jejich nadání. Cílovou skupinou výzkumu budou žáci v běžné třídě, ale s individuálním vzdělávacím plánem a možností přeskočit ročník (akcelerace) a žáci ve třídě, kde jsou jen nadaní (segregace). Použitá metoda je dotazník. Data, která se nám podaří získat, budou prezentována pomocí grafů, tabulek a odborné publikace. |
|
dc.format |
57 s., 59 981 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nadání
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
akcelerace
|
cs |
dc.subject |
segregace
|
cs |
dc.subject |
obohacování učiva
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
acceleration
|
en |
dc.subject |
segregation
|
en |
dc.subject |
enrichment
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Forms of Education of Gifted Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zgarbová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this bachelor work is to find out the current status of education of extremely gifted children, who are educated using acceleration or segregation forms of education, and to show, that these forms help teachers and students with thein educational issues. The target group consists of students in common class, who are either educated by individual education plans and have an option to skip grade (acceleration) or where gifted students are seperated (segregation). Method used in this work is questionnaire. Gathered data will be presented using graphs, charts and proffesional literature. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34758
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |