[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí |
Autor: |
Pavlišová, Ludmila
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
Obsahem bakalářské práce je zjistit současný stav vzdělávání mimořádně nadaných žáků formami akcelerace nebo segregace a ukázat, že tyto formy mají své místo ve školách, kde pomáhají učitelům a samotným žákům rozvinout jejich nadání. Cílovou skupinou výzkumu budou žáci v běžné třídě, ale s individuálním vzdělávacím plánem a možností přeskočit ročník (akcelerace) a žáci ve třídě, kde jsou jen nadaní (segregace). Použitá metoda je dotazník. Data, která se nám podaří získat, budou prezentována pomocí grafů, tabulek a odborné publikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28953
|
Datum:
|
2014-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
34758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet