Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ficová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Kaňová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:29Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:29Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28901
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované kategorie předmatematických představ v MŠ. V praktické části je vypracovaný projekt s názvem Poznáváme jaro, jeho realizace a konečná evaluace z mojí strany i ze strany vedoucí učitelky. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrovaný přístup
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
An integrated approach
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
pre-mathematic notions
|
en |
dc.title |
Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Integrated Approach to Preschool Mathematical Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2014-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed category pre-mathematic notions in kindergar-ten. In the practical part of the project is developed with called Discovering of Spring, im-plementation and final evaluation on my part and on the part of the head teacher. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34672
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
matematika
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
mathematics
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account