Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ficová, Lucia
dc.contributor.author Kaňová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:29Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:29Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28901
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované kategorie předmatematických představ v MŠ. V praktické části je vypracovaný projekt s názvem Poznáváme jaro, jeho realizace a konečná evaluace z mojí strany i ze strany vedoucí učitelky.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrovaný přístup cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject předmatematické představy cs
dc.subject An integrated approach en
dc.subject preschool education en
dc.subject pre-mathematic notions en
dc.title Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
dc.title.alternative The Integrated Approach to Preschool Mathematical Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Lubomír
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed category pre-mathematic notions in kindergar-ten. In the practical part of the project is developed with called Discovering of Spring, im-plementation and final evaluation on my part and on the part of the head teacher.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34672
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject matematika cs
local.subject předškolní výchova cs
local.subject mathematics en
local.subject preschool education en


Files in this item

Files Size Format View
kaňová_2014_dp.pdf 2.869Mb PDF View/Open
kaňová_2014_vp.doc 22.49Kb Microsoft Word View/Open
kaňová_2014_op.doc 24.37Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account