Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání |
Autor: |
Kaňová, Lenka
|
Vedoucí: |
Ficová, Lucia
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované kategorie předmatematických představ v MŠ. V praktické části je vypracovaný projekt s názvem Poznáváme jaro, jeho realizace a konečná evaluace z mojí strany i ze strany vedoucí učitelky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28901
|
Datum:
|
2014-01-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
34672
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet