Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Jurčíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28864
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby EEG Biofeedback. Tato metoda je mimo jiné využívaná k mírnění symptomů ADHD nepozornosti, hyperaktivity a impulzi-vity. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, se kterým se v této práci čtenář může se-známit, jsou zde předkládány názory rodičů a učitelů dětí s ADHD na tuto metodu. Děti z tohoto výzkumného vzorku podstoupily terapii EEG Biofeedback. |
|
dc.format |
50 s. (62459 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
frustrační tolerance
|
cs |
dc.subject |
EEG Biofeedback
|
cs |
dc.subject |
operantní podmiňování
|
cs |
dc.subject |
hyperkinetický syndrom
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
frustration tolerance
|
en |
dc.subject |
EEG Biofeedback
|
en |
dc.subject |
operant conditioning
|
en |
dc.subject |
hyperkinetic syndrom
|
en |
dc.title |
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí |
|
dc.title.alternative |
The Benefits of EEG Biofeedback for Children with ADHD regarding the School Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis titled "Contribution of EEG Biofeedback for children with ADHD to focus on the school environment" addresses the issue of taking children with ADHD in school. It outlines the difficulties that come with this step brings and the possibilities of educational influence on a child from the family and school. Within the therapy is presented here also relatively old and still little known among laymen method of biofeedback EEG Biofeedback. This method is used, inter alia, to the alleviation of the symptoms of ADHD - inattention, hyperactivity and impulsivity. Through qualitative research with which this work the reader can learn about, here are some views of parents and teachers of children with ADHD on this method. Children from this research sample underwent EEG Biofeedback therapy. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34617
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
biofeedback
|
cs |
local.subject |
biofeedback
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account