Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Jurčíková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:13Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:13Z
dc.date.issued 2014-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28864
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby EEG Biofeedback. Tato metoda je mimo jiné využívaná k mírnění symptomů ADHD nepozornosti, hyperaktivity a impulzi-vity. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, se kterým se v této práci čtenář může se-známit, jsou zde předkládány názory rodičů a učitelů dětí s ADHD na tuto metodu. Děti z tohoto výzkumného vzorku podstoupily terapii EEG Biofeedback.
dc.format 50 s. (62459 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject frustrační tolerance cs
dc.subject EEG Biofeedback cs
dc.subject operantní podmiňování cs
dc.subject hyperkinetický syndrom cs
dc.subject ADHD en
dc.subject frustration tolerance en
dc.subject EEG Biofeedback en
dc.subject operant conditioning en
dc.subject hyperkinetic syndrom en
dc.title Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
dc.title.alternative The Benefits of EEG Biofeedback for Children with ADHD regarding the School Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis titled "Contribution of EEG Biofeedback for children with ADHD to focus on the school environment" addresses the issue of taking children with ADHD in school. It outlines the difficulties that come with this step brings and the possibilities of educational influence on a child from the family and school. Within the therapy is presented here also relatively old and still little known among laymen method of biofeedback EEG Biofeedback. This method is used, inter alia, to the alleviation of the symptoms of ADHD - inattention, hyperactivity and impulsivity. Through qualitative research with which this work the reader can learn about, here are some views of parents and teachers of children with ADHD on this method. Children from this research sample underwent EEG Biofeedback therapy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34617
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject biofeedback cs
local.subject biofeedback en


Files in this item

Files Size Format View
jurčíková_2014_dp.pdf 816.4Kb PDF View/Open
jurčíková_2014_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
jurčíková_2014_op.doc 17.97Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account