Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí |
Autor: |
Jurčíková, Martina
|
Vedoucí: |
Marášková, Ivana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby EEG Biofeedback. Tato metoda je mimo jiné využívaná k mírnění symptomů ADHD nepozornosti, hyperaktivity a impulzi-vity. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, se kterým se v této práci čtenář může se-známit, jsou zde předkládány názory rodičů a učitelů dětí s ADHD na tuto metodu. Děti z tohoto výzkumného vzorku podstoupily terapii EEG Biofeedback. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28864
|
Datum:
|
2014-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
34617
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet