Obsahová analýza strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahová analýza strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Kwaczková, Iveta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:13Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:13Z
dc.date.issued 2014-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28748
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce nabízí teoretická východiska týkající se celoživotního učení, historie výchovy a vzdělávání v ČR po roce 1989, vzdělávacích potřeb, rozvoje vzdělávání, lidské-ho kapitálu a cílových skupin ve vzdělávání dospělých. Praktická část je zaměřena na analýzu strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR ve vztahu k problematice vzdělávacích potřeb, rozvoje vzdělávání, lidského kapitálu a cílových skupin ve vzdělávání dospělých. Jako výzkumná metoda byla použita obsahová analýza textu.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategické dokumenty cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací potřeby cs
dc.subject rozvoj vzdělávání cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject strategic documents en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject training needs en
dc.subject develop training en
dc.subject target groups en
dc.title Obsahová analýza strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR
dc.title.alternative Content Analysis of Strategic Documents of Lifelong Learning in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Szimethová, Monika
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the strategic documents of lifelong learning in the Czech Republic. The work is divided into practical and theoretical part. The theoretical part provides the theoretical basis for lifelong learning, the history of edu-cation in the Czech Republic after 1989, training needs, development of education, human capital and target groups in adult education. The practical part is focused on the analysis of strategic documents of lifelong learning in the Czech Republic in relation to the issue of training needs, development of education, human capital and target groups in adult education. Content analysis was used as a research method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34459
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-29


Files in this item

Files Size Format View
kwaczková_2014_dp.pdf 1.096Mb PDF View/Open
kwaczková_2014_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kwaczková_2014_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account