dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kwaczková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28748
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce nabízí teoretická východiska týkající se celoživotního učení, historie výchovy a vzdělávání v ČR po roce 1989, vzdělávacích potřeb, rozvoje vzdělávání, lidské-ho kapitálu a cílových skupin ve vzdělávání dospělých. Praktická část je zaměřena na analýzu strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR ve vztahu k problematice vzdělávacích potřeb, rozvoje vzdělávání, lidského kapitálu a cílových skupin ve vzdělávání dospělých. Jako výzkumná metoda byla použita obsahová analýza textu. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategické dokumenty
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
rozvoj vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
strategic documents
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
training needs
|
en |
dc.subject |
develop training
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.title |
Obsahová analýza strategických dokumentů celoživotního vzdělávání v ČR |
|
dc.title.alternative |
Content Analysis of Strategic Documents of Lifelong Learning in the Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2014-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the strategic documents of lifelong learning in the Czech Republic. The work is divided into practical and theoretical part. The theoretical part provides the theoretical basis for lifelong learning, the history of edu-cation in the Czech Republic after 1989, training needs, development of education, human capital and target groups in adult education. The practical part is focused on the analysis of strategic documents of lifelong learning in the Czech Republic in relation to the issue of training needs, development of education, human capital and target groups in adult education. Content analysis was used as a research method. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34459
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|