Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Lukášová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:52Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28431
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část práce se skládá ze tří hlavních kapitol, z nichž první se zabývá učitelskou profesí z hlediska charakteristiky učitele, jeho kompetencí a profesního rozvoje formou dalšího vzdělávání učitelů a sebereflexe. Druhá kapitola se soustřeďuje na metodickou podporu učitelů a formy této podpory. Poslední kapitola teoretické části představuje mentoring ve školství jako jednu z efektivních forem metodické podpory učitelů a jako nástroj profesního rozvoje učitelů. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, který je postaven na dotazníkovém šetření. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně kvality výuky učitelů před poskytováním metodické podpory učitelům a po absolvování metodické podpory učitelů. Dále se snažíme zjistit, zda dochází k posunu vnímané kvality výuky u učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji v období před poskytováním metodické podpory učitelům a po jeho absolvování. |
|
dc.format |
189 (291 848 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
metodická podpora učitelů
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj učitelů
|
cs |
dc.subject |
kvalita vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
methodological support of teachers
|
en |
dc.subject |
professional development of teachers
|
en |
dc.subject |
educational quality
|
en |
dc.title |
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Mentoring as a Professional Development Tool for Teachers in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is concerned with mentoring as a tool for professional development of teachers. The theoretical part consists of three main chapters. The first one describes the teaching profession in terms of characteristics of teacher's competence and professional development through their further education and self-reflection. The second chapter focuses on methodological support of teachers and its forms. The last chapter presents mentoring in schools as one of the most effective forms of methodological support for teachers and as a tool of their professional development. The practical part includes quantitative research, which is based on a questionnaire survey. We focused on finding the level of teachers' teaching quality before providing them methodological support and after its completing. In addition, we try to determine whether there is advance in teacher´s perception of their teaching quality at elementary and secondary schools in the Zlin region in the period before providing the methodological support for teachers and after its completing. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34057
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
local.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
professional development
|
en |
local.subject |
educationalists
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account