Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji
Autor: Lukášová, Jana
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část práce se skládá ze tří hlavních kapitol, z nichž první se zabývá učitelskou profesí z hlediska charakteristiky učitele, jeho kompetencí a profesního rozvoje formou dalšího vzdělávání učitelů a sebereflexe. Druhá kapitola se soustřeďuje na metodickou podporu učitelů a formy této podpory. Poslední kapitola teoretické části představuje mentoring ve školství jako jednu z efektivních forem metodické podpory učitelů a jako nástroj profesního rozvoje učitelů. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, který je postaven na dotazníkovém šetření. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně kvality výuky učitelů před poskytováním metodické podpory učitelům a po absolvování metodické podpory učitelů. Dále se snažíme zjistit, zda dochází k posunu vnímané kvality výuky u učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji v období před poskytováním metodické podpory učitelům a po jeho absolvování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28431
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34057


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lukášová_2014_dp.pdf 6.239Mb PDF Zobrazit/otevřít
lukášová_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lukášová_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet