A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blažková, Barbora
dc.contributor.author Mader, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:48Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:48Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28417
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu na vybrané webové stránky a dává si za cíl zjistit rozdíly v tom, jakým způsobem se společnosti snaží prezentovat veřejnosti.
dc.format 43 s. (54 120 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diskurz cs
dc.subject analýza diskurzu cs
dc.subject propagace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject discourse en
dc.subject discourse analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject websites en
dc.title A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
dc.title.alternative A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with discourse analysis of companies' self-presentation strategies on the websites. The aim of this thesis is to investigate diverse language means which are chosen to promote company. Theoretical part defines discourse and discourse analysis; furthermore, it aims to discover its purpose in advertisement. It also describes Internet as medium and its appropriateness for the purpose of self-presentation. The practical part applies the discourse analysis to investigated websites and aims to discover differences in approaches to self-promotion.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 34033
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject firemní prezentace cs
local.subject WWW stránky cs
local.subject reklama cs
local.subject company presentation en
local.subject web pages en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
mader_2013_dp.pdf 1.256Mb PDF View/Open
mader_2013_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
mader_2013_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account