A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
Autor: Mader, Ondřej
Vedoucí: Blažková, Barbora
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu na vybrané webové stránky a dává si za cíl zjistit rozdíly v tom, jakým způsobem se společnosti snaží prezentovat veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28417
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 34033


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mader_2013_dp.pdf 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít
mader_2013_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mader_2013_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet