A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web |
Autor: |
Mader, Ondřej
|
Vedoucí: |
Blažková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu na vybrané webové stránky a dává si za cíl zjistit rozdíly v tom, jakým způsobem se společnosti snaží prezentovat veřejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28417
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
34033
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet