Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Petrlová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:39Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:39Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28391
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá postojem žáků a studentů k direktivitě učitele. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění pojmů autorita a direktivita, dále se zabývá osobností učitele a žáka ve výchovně vzdělávacím procesu, specifikuje výchovné styly učitele. V závěru teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska, kterými jsou již realizované výzkumy zaměřené na učitelskou profesi a výchovně vzdělávací proces. Stěžejní, praktická část se věnuje výzkumu postojů žáků a studentů nejen k direktivitě učitele, ale i postojem žáků a studentů k ostatním výchovným stylům učitele.
dc.format 73 s. (102 841 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject autorita cs
dc.subject direktivita cs
dc.subject osobnost pedagoga cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject osobnost žáka cs
dc.subject Education en
dc.subject authority en
dc.subject directivity en
dc.subject authoritative en
dc.subject the personality of the teacher en
dc.subject teaching styles en
dc.subject the personality of the pupils en
dc.title Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů
dc.title.alternative Students´ and Pupils´ Perception of Teacher´s Authority in Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The topic of this Master Thesis is focused on mapping of the pupil´s and student´s attitudes to directive teacher. The theoretical part is focused on the teacher´s and student´s persona-lity in the education and it also describes teaching styles. In the end of the theoretical part are described results from various researches carried out on education. The practical part deals with the research itself. Besides of the main target is the Master Thesis focused on futher targets as to find out which of the teaching style is prefered by pupils and student.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33998
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-16


Files in this item

Files Size Format View
petrlová_2014_dp.pdf 1.942Mb PDF View/Open
petrlová_2014_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
petrlová_2014_op.pdf 154.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account