Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů
Autor: Petrlová, Lenka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postojem žáků a studentů k direktivitě učitele. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění pojmů autorita a direktivita, dále se zabývá osobností učitele a žáka ve výchovně vzdělávacím procesu, specifikuje výchovné styly učitele. V závěru teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska, kterými jsou již realizované výzkumy zaměřené na učitelskou profesi a výchovně vzdělávací proces. Stěžejní, praktická část se věnuje výzkumu postojů žáků a studentů nejen k direktivitě učitele, ale i postojem žáků a studentů k ostatním výchovným stylům učitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28391
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petrlová_2014_dp.pdf 1.942Mb PDF Zobrazit/otevřít
petrlová_2014_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
petrlová_2014_op.pdf 154.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet