Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Císlerová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:31Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:31Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28371
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku péče o nadané žáky a hodnocení kvality škol z hlediska péče o nadané žáky. V teoretické části práce jsou vymezeny a charakterizovány klíčové pedagogické, sociální a psychologické pojmy týkající se této problematiky. Nadále tato práce předkládá informace týkající se inkluzívního vzdělávání žáků s nadáním. Praktická část zahrnuje kvantitativní výzkum, jehož hlavním cílem je hodnocení kvality základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií z hlediska péče o intelektově nadané žáky a zjištění míry inkluzívního přístupu od pedagogických pracovníků k těmto žákům.
dc.format 80 s. (122 566znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadání cs
dc.subject žák s nadáním cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní škola cs
dc.subject talent en
dc.subject talented student en
dc.subject inclusion en
dc.subject inclusive school en
dc.title Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním
dc.title.alternative Selected Aspects of Inclusive Education of Gifted Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated This graduation thesis is focused on the care of talented students and the evaluation of school quality in terms of care of talented students. In the theoretical part are identified and characterized crucial educational, social and psychological concepts related to this issue. Further this thesis presents information regarding inclusive education of students with talent. The practical part contains quantitative research, whose the main objective is to evaluate the quality of basic education and the appropriate grades of grammar schools in terms of care for the intellectually talented pupils and to find out the inclusive approach of teaching staff for these pupils.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33977
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-16
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject nadaní žáci cs
local.subject inclusive education en
local.subject gifted education en
local.subject gifted pupils en


Files in this item

Files Size Format View
císlerová_2014_dp.pdf 3.665Mb PDF View/Open
císlerová_2014_vp.doc 19.85Kb Microsoft Word View/Open
císlerová_2014_op.doc 21.38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account