Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním |
Autor: |
Císlerová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku péče o nadané žáky a hodnocení kvality škol z hlediska péče o nadané žáky. V teoretické části práce jsou vymezeny a charakterizovány klíčové pedagogické, sociální a psychologické pojmy týkající se této problematiky. Nadále tato práce předkládá informace týkající se inkluzívního vzdělávání žáků s nadáním. Praktická část zahrnuje kvantitativní výzkum, jehož hlavním cílem je hodnocení kvality základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií z hlediska péče o intelektově nadané žáky a zjištění míry inkluzívního přístupu od pedagogických pracovníků k těmto žákům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28371
|
Datum:
|
2014-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33977
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet