Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beranová, Michaela
dc.contributor.author Kalíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:23:43Z
dc.date.available 2010-07-14T16:23:43Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2832
dc.description.abstract V diplomové práci jsem se zaměřila na problematikou vlivu globalizace na konkurence-schopnost maloobchodu a řízení marketingového mixu v prodejně Drogerie - Parfumerie. Jsou zde zpracovány teoretické podklady týkající se vzniku maloobchodu, marketingový mix a strategický management. V praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu SWOT analýza, na základe provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 1623808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject prodejní personál cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject publicity en
dc.subject communication advertising en
dc.subject the support en
dc.subject of sale en
dc.subject public relations en
dc.subject sale start en
dc.subject direct marketing en
dc.title Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech) cs
dc.title.alternative The Globalization Influence of competitive Strenght of Small Retail Businesses in Czech Republic ( in Regions). en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Klacek, Jiří
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This master thesis I have focused to problems related to globalization effect over the com-petitive strenght of retailing as well as the management of marketing mix in Drogerie - Parfumerie store. There are processed theoretical data with regards to retail genesis, marketing mix and stra-tegic management in this work. Practical part of this work includes gradual analysis of particular elements of marketing mix of SWOT analysis, which are the basis for proposals and recommendations how to improve the level of marketing management. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6406
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
kalíková_2007_dp.pdfBlocked 1.548Mb PDF View/Open
kalíková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kalíková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account