Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)
Autor: Kalíková, Martina
Vedoucí: Beranová, Michaela
Abstrakt: V diplomové práci jsem se zaměřila na problematikou vlivu globalizace na konkurence-schopnost maloobchodu a řízení marketingového mixu v prodejně Drogerie - Parfumerie. Jsou zde zpracovány teoretické podklady týkající se vzniku maloobchodu, marketingový mix a strategický management. V praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu SWOT analýza, na základe provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2832
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 6406


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalíková_2007_dp.pdfZablokované 1.548Mb PDF
kalíková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalíková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet