Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (regionech) |
Autor: |
Kalíková, Martina
|
Vedoucí: |
Beranová, Michaela
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci jsem se zaměřila na problematikou vlivu globalizace na konkurence-schopnost maloobchodu a řízení marketingového mixu v prodejně Drogerie - Parfumerie. Jsou zde zpracovány teoretické podklady týkající se vzniku maloobchodu, marketingový mix a strategický management. V praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu SWOT analýza, na základe provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2832
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
6406
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet