dc.contributor.advisor |
Trčková, Dita
|
|
dc.contributor.author |
Polášková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:03Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:03Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28297
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analýza přesvědčovacích strategií, které jsou použity v reklamách na luxusní zboží, aby zaujaly zákazníkovu pozornost a dokázali ho přesvědčit o koupi výrobku. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na pojmy reklama, diskurzivní analýzu textu, funkce reklamy, cílová skupinu zákazníků a také se zaměřuje na visuální a verbální aspekt reklamy a řeší, jak tyto faktory dokáží přesvědčit a ovlivnit. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých přesvědčovacích strategií v konkrétních reklamách a hledá prvky, které mají tyto reklamy společné. |
|
dc.format |
57 s. (79180 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přesvědčování
|
cs |
dc.subject |
diskurz
|
cs |
dc.subject |
diskurzivní analýza
|
cs |
dc.subject |
vizuální a verbální prostředky
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
discourse
|
en |
dc.subject |
discourse analysis
|
en |
dc.subject |
visual and verbal means
|
en |
dc.title |
The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements |
|
dc.title.alternative |
The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kaňková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2014-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is the analysis of persuasive strategies, which are used in advertisements on luxury products to interest customer and motivate the customer to purchase. In theoretical part of bachelor thesis deals with term advertising, discourse analysis of the text, function of advertising, target group of customer and it also focuses on visual and verbal aspect of advertising and it deals with how these factors can persuade and influence a customer. Practical part is focused on analysis of persuasive strategies in particular advertisements and it searches elements, which have these advertisements in common. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
33866
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
tištěná média
|
cs |
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
luxusní zboží
|
cs |
local.subject |
verbální komunikace
|
cs |
local.subject |
vizuální řeč
|
cs |
local.subject |
printed media
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |
local.subject |
luxuries
|
en |
local.subject |
verbal communication
|
en |
local.subject |
visual communication
|
en |