The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements |
Autor: |
Polášková, Tereza
|
Vedoucí: |
Trčková, Dita
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analýza přesvědčovacích strategií, které jsou použity v reklamách na luxusní zboží, aby zaujaly zákazníkovu pozornost a dokázali ho přesvědčit o koupi výrobku. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na pojmy reklama, diskurzivní analýzu textu, funkce reklamy, cílová skupinu zákazníků a také se zaměřuje na visuální a verbální aspekt reklamy a řeší, jak tyto faktory dokáží přesvědčit a ovlivnit. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých přesvědčovacích strategií v konkrétních reklamách a hledá prvky, které mají tyto reklamy společné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28297
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
33866
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet