The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements
Autor: Polášková, Tereza
Vedoucí: Trčková, Dita
Abstrakt: Cílem této práce je analýza přesvědčovacích strategií, které jsou použity v reklamách na luxusní zboží, aby zaujaly zákazníkovu pozornost a dokázali ho přesvědčit o koupi výrobku. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na pojmy reklama, diskurzivní analýzu textu, funkce reklamy, cílová skupinu zákazníků a také se zaměřuje na visuální a verbální aspekt reklamy a řeší, jak tyto faktory dokáží přesvědčit a ovlivnit. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých přesvědčovacích strategií v konkrétních reklamách a hledá prvky, které mají tyto reklamy společné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28297
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33866


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polášková_2013_dp.pdf 3.418Mb PDF Zobrazit/otevřít
polášková_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polášková_2013_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet