The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Košinová, Karolína
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:00Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:00Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28289
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a ostatní přesvědčovací prostředky a služby zákazníkům u čtyř hlavních mobilních operátorů ve Velké Británii; O2, Vodafone, T-Mobile a Orange. Práce popisuje reklamu jako takovou, rozdíly mezi tištěnou reklamou a reklamou na internetu. Dále tato práce poskytuje nejdůležitější pravidla při tvoření reklam. Hlavním úkolem analýzy je zkoumat reklamy mobilních operátorů a jejich přesvědčovací metody z pohledu verbálního a visuálního. Analýza poté zkoumá použití těchto metod a pravidel u čtyř již zmíněných mobilních operátorů. Analýza ukazuje, že tito mobilní operátoři používají podobné verbální prostředky, ale liší se ve visuálních prostředcích. Závěr analýzy prokazuje, že k vytvoření úspěšné reklamy je potřeba využít přesvědčující metody.
dc.format 70 s. (94 879 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní operátoři cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přesvědčovací metody cs
dc.subject mobile operators en
dc.subject advertisement en
dc.subject means of persuasion en
dc.title The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
dc.title.alternative The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the language and other means of persuasion and the customer service of the four leading mobile operators in the United Kingdom: O2, Vodafone, T-Mobile, and Orange. This work describes advertising as such and the differences between printed advertisements and advertisements on the Internet. Furthermore, this work provides important rules on copywriting. The main task of the analysis is to examine the advertisements and their methods of persuasion from the verbal and visual points of view. The analysis then examines the application of these methods and rules to the four above-mentioned mobile operators. The analysis shows that these mobile operators use similar verbal aspects, but they differ in the visual ones they employed. The conclusion of the analysis shows that to create a successful advertisement it is necessary to use persuasive methods.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 33851
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject telemarketing cs
local.subject přesvědčování cs
local.subject telemarketing en
local.subject persuasion en


Files in this item

Files Size Format View
košinová_2013_dp.pdf 1.603Mb PDF View/Open
košinová_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
košinová_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account