The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion |
Autor: |
Košinová, Karolína
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a ostatní přesvědčovací prostředky a služby zákazníkům u čtyř hlavních mobilních operátorů ve Velké Británii; O2, Vodafone, T-Mobile a Orange. Práce popisuje reklamu jako takovou, rozdíly mezi tištěnou reklamou a reklamou na internetu. Dále tato práce poskytuje nejdůležitější pravidla při tvoření reklam. Hlavním úkolem analýzy je zkoumat reklamy mobilních operátorů a jejich přesvědčovací metody z pohledu verbálního a visuálního. Analýza poté zkoumá použití těchto metod a pravidel u čtyř již zmíněných mobilních operátorů. Analýza ukazuje, že tito mobilní operátoři používají podobné verbální prostředky, ale liší se ve visuálních prostředcích. Závěr analýzy prokazuje, že k vytvoření úspěšné reklamy je potřeba využít přesvědčující metody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28289
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
33851
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet