Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Kovalová, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:50Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:50Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28259
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá pozicí studenta magisterského studia jako možného začína-jícího výzkumníka. Pozornost je soustředěna na studenty magisterských oborů a to sociální pedagogiky a učitelských oborů. Pozice studenta je popsaná v praktické časti této práce. Cílem výzkumné části je porozumět pozici studentů sociální pedagogiky a studentů učitelských oboru při možném profilování k vědecké práci. Sledováno je především porozumění procesu, kterému se magistři mohou stát začínajícími výzkumníky a přiblížení situací, kterými student magisterského studia prochází.
dc.format 66 s. (144 303 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject student magisterského studia cs
dc.subject začínající výzkumník cs
dc.subject pedagogický výzkum cs
dc.subject studium cs
dc.subject studijní obory cs
dc.subject master's degree student en
dc.subject novice researcher en
dc.subject educational research en
dc.subject study en
dc.subject study courses en
dc.title Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu
dc.title.alternative A Position of a Master's Degree Student as a Junior Researcher in the Pedagogigal Research
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis is dealing with role of master's degree student as a beginning researcher. The main focus is on students of master's degrees of social education and the teaching professi-on. The role of students is described in practical part. The goal of research section is to comprehend how students of social education and the teaching profession can be profiling to academic work. We are monitoring processes and situations which leads to role of novi-ce academic researcher, as well.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33802
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kovalová_2014_dp.pdf 1.674Mb PDF View/Open
kovalová_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
kovalová_2014_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account